مخزن ای بی سی IBC پایه چوبی
مخزن ای بی سی IBC پایه چوبی
جولای 17, 2019
تولید مخازن آی بی سی IBC
تولید مخازن آی بی سی IBC
جولای 17, 2019

مشخصات مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست

IBC- AriaplastST – 1000Litre

مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست

کد محصول : 1398ST

ارتفاع : 1160mm

عرض : 1000mm

طول : 1200mm

وزن : 58kg

حمل : مخزن 1000 لیتر IBC پرتابل

مشخصات مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست

مشخصات مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست

کانتینر بارگیری شده مخازن IBC تولید شرکت آریاپلاست جهت حمل محصولات پتروشیمی شازند جهت کشور ترکیه

کانتینر بارگیری شده مخازن ibc تولید شرکت آریاپلاست جهت حمل محصولات پتروشیمی شازند جهت ترکیه

کانتینر بارگیری شده مخازن ibc تولید شرکت آریاپلاست جهت حمل محصولات پتروشیمی شازند جهت ترکیه

صادرات مخازن IBC تولید شرکت آریاپلاست جهت کشور پاکستان

صادرات مخازن ibc تولید شرکت آریاپلاست جهت کشور پاکستان

صادرات مخازن ibc تولید شرکت آریاپلاست جهت کشور پاکستان

مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست بر اساس پیشرفته ترین فناوری های اکستروژن و قالب گیری چند لایه ساخته شده است و از پلی اتیلن با چگالی بالا HDPE با تثبیت کننده های UV تولید می شود. قفس محافظ که پایداری کامل محتویات را تضمین می کند، مشخصات حفاظ مخزن، از لوله های مربع فولادی گالوانیزه در هم تنیده با مش و جوشکاری الکتریکی در 360 نقطه بدون فلز پرکننده ساخته شده است.

دانستن مشخصات و نحوه استفاده، نگهداری از مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست ضروری است. مخزن 1000 لیتری IBC آریاپلاست مجهز به پالت چوبی HT شده راه حلی ایده آل برای حمل و نقل و نگهداری محصولات غذایی است . به طور خاص، از مخزنی با این مشخصات می توان برای ذخیره و جابجایی مایعاتی با ماهیت غذایی مانند آب استفاده کرد. علاوه بر این، مخزن به شما امکان می دهد مواد شیمیایی متعلق به گروه II بسته بندی را حمل کنید.

این طراحی و مشخصات مخزن آریا پلاست سبب شده است تا به استفاده حرفه ای فشرده پاسخ دهد. بنابراین برای همه شرکت ها در بخش صنعتی ایده آل است. مخازن پلی اتیلن 1000 لیتری حفاظ دار IBC توسط یک قفس ساخته شده از لوله های فولادی گالوانیزه با جوش الکتریکی محافظت می شود. به لطف آن می توان هرگونه ضربه ناشی از جابجایی را که ممکن است در مرحله حمل و نقل رخ دهد کاهش داد. علاوه بر این، به لطف دهانه بارگیری بالایی، می توان مایعات را به راحتی وارد کرد.

کاربرد و مشخصات مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست

مخازن جدید 1000 لیتر IBC آریاپلاست با مشخصاتی که ذکر شد در برابر ضربه و اشعه UV مقاوم هستند. مخازن جدید مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست از یک HDPE ساخته شده اند. که توسط یک قفس لوله‌ای فولادی گالوانیزه محافظت می‌شوند و یک پالت که حداکثر پایداری را تضمین می‌کند. مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست همچنین دارای یک درب پیچ بالایی 150 یا 225 میلی متری و یک شیر تخلیه هستند.

امکان استفاده بسیار کاربردی را در هر نوع بخش و با هر نوع مایعی فراهم می کند. مشخصات مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست تایید شده برای حمل و نقل کالاهای خطرناک، مناسب برای هر نوع نیاز. به دلیل مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالا، آنها برای طیف وسیعی از مایعات مناسب هستند.

ساختار و مشخصات مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست به آنها اجازه می دهد که بلافاصله بدون هیچ گونه احتیاط خاصی روی هر نوع سطح صافی قرار گیرند . IBC های پلاستیکی راه حل ایده آلی برای نگهداری توده های زیادی از مایعات یا مواد غذایی هستند که به لطف مشخصات و پالت آن ها بدون هیچ گونه مشکل یا عارضه ای قابل جابجایی هستند. نسخه های زیادی با مشخصات متفاوتی وجود دارد که می توانید لوازم جانبی مختلفی را برای تکمیل مخزن با توجه به نیاز خود اضافه کنید.

مخازن ibc جدید 1000 لیتری برای نگهداری آب، غذا، و انواع مایعات و در استفاده طولانی مدت همه کاره، قوی و کارآمد هستند. تولید اولیه با مشخصات مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست و جزئیات به خوبی فکر شده و تعداد لوازم جانبی IBC آنها را برای صنعت، تجارت، کشاورزی و همچنین برای بخش خصوصی جالب می کند.

چه در زمینه آبیاری باغ و چه به عنوان یک آبخوری در کشاورزی – مخزن 1000 لیتر IBC همه کاره مدتهاست که خود را به عنوان یک مخزن آب پرمصرف تثبیت کرده است. مشخصات تجهیزات و خواص مواد نیز با توجه به الزامات بهداشتی متقاعد کننده هستند. باغدارانی که به دنبال نگهداری مناسب برای استفاده از آب هستند و همچنین کشاورزان با انتخاب مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست رضایت مطلوبی خواهند داشت.

ساختار و مشخصات مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست

ساختار مشخصات مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست از پلی اتیلن با چگالی بالا در رنگ خنثی می باشد. علاوه بر این مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست با یک حفاظ جدید بازسازی شده و با دهانه بارگیری با مشخصاتی به قطر 150 میلی متر یا 225 میلی متر در دسترس است. هر دو نسخه با درب پیچ بسته شده، مجهز به واشر و مجهز به دریچه تخلیه پلی اتیلن یکپارچه هستند.

لطف پالت بندی پایین تر، امکان جابجایی مخزن 1000 لیتری IBC توسط یک پالت تراک یا با استفاده از لیفتراک وجود دارد. در نهایت، مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست با مشخصات وزن 56 کیلوگرم، دارای ابعاد 1000 در 1200 در 1165 میلی متر است و در صورت حرکت به صورت 1+1 و در صورت ذخیره سازی 1+2 قابل چیدن است.

در مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست طیف گسترده ای از شیرها، اتصالات، درب ها و سایر شاخه ها را با مشخصات شان خواهید یافت. مقرون به صرفه است که این مخزن برای جمع آوری آب ایده آل است. اتصال آن به یک شیر به شما امکان می دهد مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست را به جمع کننده آب تبدیل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به یک شیلنگ یا شیر آب وصل کنید تا بتوانید از آب استفاده کنید.

فروش و مشخصات مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست

تمام این لوازم جانبی در فروشگاه آنلاین ما موجود است. می توانید اتصالات با مشخصات s60x6 که کاملاً روی مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست قرار می گیرند را سفارش دهید. ما طیف وسیعی از اتصالات با مشخصات و کیفیت بالا را ارائه می دهیم. یراق آلات با نوک مادگی و نوک نر در مشخصات و اندازه های مختلف و همچنین اتصالات با مشخصات s60x6 با دریچه پلاستیکی یا برنجی با خروجی تک یا دوتایی را به فروش می رسانیم.

مخازن جدید با مشخصات مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده اند که برای همه مصارف اعم از خوراکی و غیرغذایی مناسب است. با سفارش آنلاین به راحتی، می توانید با یک کلیک ساده از کیفیت مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست و خدمات ما استفاده کنید.

مشخصات مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست صنعتی جدید

غذا (به عنوان مثال مخازن آب و مایعات غذایی یا محصولات گرانول)
ذخیره سازی و/یا کاربردهای دیگر

شرکت هایی که به طور معمول از مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست برای تجارت خود استفاده می کنند از مزایای خرید آنلاین رضایت خواهند داشت. ما همیشه در اختیار و خدمت شما هستیم، علاوه بر این، برای پاسخگویی به شبهات شما یا پاسخگویی به نیازهای خاص آماده هستیم. مخازن جدید برای مصارف غذایی یا برای آبیاری کشاورزی مناسب هستند.

مخازن جدید 1000 لیتری IBC آریاپلاست مناسب برای ذخیره و حمل و نقل مواد مایع، محصولات غذایی، مواد شیمیایی. ایده آل برای نگهداری محصولات، و موارد دیگر. مخزن 1000 لیتر IBC پلاستیکی ساخته شده از پلی اتیلن با چگالی بالا تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش HDPE که با اکستروژن/دمیدن به دست می آید، ماده ای که دوام عالی را در طول زمان تضمین می کند.

اطمینان از ایمنی پرسنل برای جلوگیری از هر گونه نشت تصادفی محصول مهم است. این مسئولیت مشتری است که مناسب بودن محصول را با توجه به مشخصاتی که باید در مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست نگهداری و ذخیره شود، ارزیابی کند.

مایعی را که باید از طریق پرکننده بالایی در داخل IBC آریاپلاست قرار گیرد، وارد کنید.
توزیع محصول به لطف شیر پایینی امکان پذیر شده است.
حرکت مخزن آریاپلاست می تواند با استفاده از پالت یا لیفتراک به لطف پالت بندی پایین انجام شود.
باید اطمینان حاصل شود که مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست روی یک سطح صاف قرار می گیرد.
همزن ها، پمپ ها یا سایر لوازم جانبی آریاپلاست باید روی پایه مستقلی نصب شوند که با حفاظ فلزی در تماس نباشد.

مصارف و مشخصات مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست

استفاده از مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست به عنوان مخزن ذخیره برای برداشت بعدی مقادیر جزئی محصول، استفاده نادرست از محصول است زیرا IBC آریاپلاست یک مخزن پلاستیکی است که برای حمل و نقل محصولات مایع در نظر گرفته شده است و از شیر تخلیه برای تخلیه محتویات استفاده می شود. محصول در یک حرکت برای جلوگیری از آسیب به لوازم جانبی، استفاده از درزهای انبساط برای سبک کردن لوله های خارجی و عدم فشار دادن به مخزن با حرکت انبساط و انقباض مهم است.

لازم است از مخزن 1000 لیتر IBC آریاپلاست در برابر دمای زیر 0 درجه با پوشش های حرارتی محافظت شود. مخازن IBC آریاپلاست همیشه باید با استفاده از یک پالت یا لیفتراک یا ترانس آپلت، استفاده شود. از مخزن خالی یا پر باشد، اطمینان حاصل کنید که چنگال ها از تمام کف مخزن امتداد دارند. در حین حمل و نقل، سرعت را محدود کنید تا از افتادن مخزن جلوگیری شود. اگر برای سفارشات حجمی نیاز به قیمت دارید، لطفا با تلفن یا ایمیل تماس بگیرید.