تانکر آی بی سی
تانکر آی بی سی
ژانویه 18, 2022
آی بی سی تانک
آی بی سی تانک
ژانویه 18, 2022

مخزن آی بی سی حفاظ دار

هنگام نگهداری و فرآوری مواد در بشکه ها و مخزن آی بی سی حفاظ دار هوای مرطوب از محیط جذب می شود. این رطوبت محیط ذخیره را آلوده می کند. به عنوان مثال، روغن ها با آب اشباع می شوند و سوخت های بیولوژیکی باکتری ها و لجن را تشکیل می دهند. مخزن آی بی سی حفاظ دار های پلاستیکی یا فولادی ضد زنگ، یک فیلتر تهویه بشکه ای با طراحی مناسب هوای خشک و تمیز را تضمین می کند.

ویژگی های مخزن آی بی سی حفاظ دار

همچنین مخزن آی بی سی حفاظ دار برای محافظت از انواع مایعات در برابر دمای خارجی در هنگام ذخیره سازی، حمل و نقل یا توزیع استفاده می شود. محافظت در برابر سرما و گرما ، محافظت در برابر یخ زدگی رنگ های مبتنی بر آب ، عایق حدود 1.2 سانتی متر (فوم عایق + انعکاس + پوشش حباب دار) قابل استفاده مجدد: عمر مفید بالا.

محصول مخزن آی بی سی حفاظ دار تولید شده توسط آریا پلاست برای پایدار نگه داشتن دمای محصولات مطبوع که توسط غلاف حرارتی محافظت می شوند تا زمانی که ممکن است استفاده می شود. با توجه به اینکه مخزن آی بی سی حفاظ دار را می توان در اندازه های مختلف تولید کرد اما مخزن آی بی سی حفاظ دار در اندازه استاندارد موجود است. برای حمل و نقل و ذخیره سازی استفاده می شود. مایعاتی مانند مواد شیمیایی، به رنگ ها و لاک هایی فکر کنید که در زمستان نباید یخ بزنند.

به طور خلاصه، مخزن آی بی سی حفاظ دار حفاظت از دما را برای بسیاری از کاربردها ارائه می دهند و می توان آنها را در حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل جاده ای و ذخیره سازی در انبارها یافت. اگر مواد با محصولات حساس به دما دارید که می خواهید در برابر دماهای ناخواسته محافظت کنید، مخزن آی بی سی حفاظ دار می توانند راه حل مناسبی برای شما باشند.

پایه های پالت مخزن آی بی سی حفاظ دار طوری طراحی شده اند که در زیر یک IBC (محفظه حجیم متوسط) قرار گیرند تا از نشت مواد شیمیایی نشت که مناطق اطراف را آلوده می کند، جلوگیری شود. اگر یک مخزن آی بی سی حفاظ دار تهیه کنید، حداقل 1100 لیتر مایعات را با خیال راحت جا می‌گیرند و تضمین می‌کنند که از قوانین ذخیره‌سازی ایمنی و بهداشت پیروی می‌کنند. هر مخزن آی بی سی حفاظ دار حاوی مایعی غیر از آب باید در یک قسمت بسته بندی شده یا روی پایه مخصوص باند قرار گیرد.