نقشه فنی مخزن آی‌بی‌سی IBC استاندارد
نقشه فنی مخزن آی‌بی‌سی IBC استاندارد
ژانویه 14, 2021
مخزن 1000 لیتری فریم دار
مخزن 1000 لیتری فریم دار
می 16, 2021

خرید تانکر حفاظ دار IBC

خرید تانکر حفاظ دار IBC استفاده در صنایع مختلف به عنوان راهی برای کمک به دارا بودن انواع مختلفی ، از جمله مایعات ، از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل ، خرید تانکر حفاظ دار IBC و تولید آنها باید به روشهای کاملاً متناسب با نیاز مشتری تولید شوند ، مانند اینکه از مواد مختلف ساخته شده اند و حاوی ویژگیهای خاصی هستند که ممکن است به صنایع خاصی نیاز داشته باشد ، مانند مواد اضافی حاوی مایعات مختلف. کسانی که قصد سرمایه گذاری در مخازن IBC را دارند ، در می یابند که گزینه های متعددی در دسترس است. در سایت آریا پلاست انواع مخازن IBC و همچنین اطلاعات دقیق در مورد طرح ها و ویژگی های منحصر به فرد آنها موجود می باشد .

حفاظ مخزن IBC

خرید تانکر حفاظ دار که حفاظی استیل اغلب به دور آن پیچیده می شود. این به عنوان راهی برای حفظ تعادل ظرف هنگام قرار دادن محتویات درون آن عمل می کند. حفاظ استیل همچنین از محافظت از قسمت بیرونی در خارج از سوراخ شدن یا آسیب رسیدن به نوعی محافظت می کند.

پالت

برای کمک به جابجایی IBC و قرار دادن آنها بر روی یکدیگر ، این محصولات حاوی پالت در پایین هستند. پالت ها از مواد مختلفی از جمله پلاستیک ، چوب و فلز ساخته شده اند. این قطعه همچنین مخزن IBC را از زمین بلند می کند که اجازه می دهد هوا در زیر آن جریان داشته باشد و دسترسی آسان ماشین ها را فراهم می کند تا در صورت پر شدن مخزن و نیاز به برداشتن آنها ، آنها را بالا ببرند.

شیرآلات

سوپاپ ها قسمت مهم دیگری از مخازن IBC هستند زیرا به کاربران اجازه می دهند مایعات و موارد مشابه را بدون ایجاد خرابکاری در داخل آن خارج کنند. شیرهای IBC به طور معمول در قسمت جلویی یافت می شوند و دارای یک روزنه هستند که می توان یک شیلنگ را برای اتصال ایمن محتویات داخل آن به ظرف دیگر متصل کرد. شیرآلات IBC در طراحی آنها متفاوت خواهد بود ، بعضی از آنها دارای درپوشهای پیچ دار و برخی دیگر دارای یک دسته قفل برای کنترل جریان مایعات هستند.

گیره ها

از گیره ها برای فشار آوردن به دریچه های IBC و گاهی اوقات در اطراف خود طبل استفاده می شود تا از تراوش مایع از آن جلوگیری کند. این دستگاه همچنین تمایل دارد که مکانیزم قفل در جلو داشته باشد تا اطمینان حاصل کند که در جای خود قرار دارد.

واشر

این قطعه حیاتی مخزن IBC برای جلوگیری از نشت به بسته شدن فضای بین قطعات مختلف کمک می کند. واشرها از مواد و طرح های متعددی ساخته شده اند که برخی از آنها قطعات انعطاف پذیر ساخته شده از لاستیک هستند در حالی که برخی دیگر حلقه های فلزی جامد هستند. همه این مواد سنگین در برابر خوردگی و لکه ها مقاوم هستند.

صفحه شناسایی

قطعه مهم دیگر IBC ، پلاک شناسایی آن است. از این فضا برای نوشتن شماره مدل IBC و سایر مشخصات استفاده می شود. پلاک شناسایی به کاربران اجازه می دهد تا در صورت لزوم سریعاً اطلاعات مربوط به مدل خود را پیدا کنند.

مواد مخازن IBC

مواد کاملی وجود دارد که مخازن IBC می توانند از آنها ساخته شوند.

پلاستیک

مخازن پلاستیکی IBC به دلیل تطبیق پذیری یکی از پرمصرف ترین ها هستند. این نوع مخزن IBC می تواند مایعات و جامدات را در خود جای دهد و می تواند مقدار قابل توجهی از آنها را تحمل کند ، گاهی اوقات تا 3000 لیتر. برای افزودن پشتیبانی بیشتر به آن ، یک IBC پلاستیکی معمولاً دارای یک شبکه فولادی محکم در قسمت خارجی آن است.

مخازن پلاستیکی IBC به طور معمول از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته می شوند که با مواد شیمیایی سمی ساخته نشده است و ممکن است در غیر این صورت به مخزن IBC نشت کرده و محتوای داخل آن را آلوده کند.

فولاد کربن

مخازن IBC از جنس استیل کربن یکی از با دوام ترین گزینه ها بوده و در برابر ضربه مقاوم هستند. مخازن IBC از جنس استیل کربن با وجود دوام بسیار سبک و مقرون به صرفه هستند. این ماده سازگار با محیط زیست است زیرا در صورت عدم نیاز به بازیافت امکان پذیر است. IBC های فولادی کربن برای نگهداری مایعات و مواردی که ممکن است دارای بوی شدید باشند ، مانند عطرها ، و همچنین محصولات قابل اشتعال و قابل احتراق مناسب هستند.

فولاد ضد زنگ

مخازن استیل ضد زنگ برای کارهای سنگین ساخته شده اند و به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی شناخته می شوند. آنها همچنین قادر به نگهداری اقلام با درجه حرارت بالا هستند که آنها را برای صنایع شیمیایی و خودرو ایده آل می کند.