خرید مخزن IBC حفاظ دار
خرید مخزن IBC حفاظ دار
می 16, 2021
پالت فلزی مخزن IBC
پالت فلزی مخزن IBC
آگوست 18, 2021

ساخت باکس پالت فلزی

ساخت باکس پالت فلزی برای عملیات و کارآیی در بسیاری از مشاغل ضروری است. و آنها در اشکال ، اندازه ها و مواد مختلف وجود دارند. قیمت ساخت باکس پالت فلزی بستگی به عوامل مختلفی دارد. قیمت ساخت باکس پالت فلزی می تواند با انتخاب مواد ، ابعاد پالت ، کیفیت ، در دسترس بودن منطقه ای و غیره تحت تأثیر قرار گیرد. صرف نظر از ملاحظات جغرافیایی ، مانند چوب ، هسته پالت یا در دسترس بودن نیروی کار ، اجرای کوتاهتر و اندازه های سفارشی ممکن است هزینه ساخت باکس پالت فلزی را افزایش دهد.

نوسانات قیمت مواد می تواند بر قیمت ساخت باکس پالت فلزی تأثیر بگذارد ، گزینه های کاهش قیمت شامل انتخاب پالت های دست دوم می باشد . ساخت باکس پالت فلزی در اندازه سفارشی ممکن است قیمت بیشتری داشته باشد. ساخت باکس پالت فلزی شامل مدل های فولادی و همچنین آلومینیوم و فولاد ضد زنگ برای کاربردهای تخصصی محیط های تولید غذا هستند.

ساخت باکس پالت فلزی دسترسی آسان لیفتراک به کالا را آسان می کند و بارگیری و تخلیه بار را در سراسر جهان تسریع می کند. پالت ها از مواد مختلفی تهیه می شوند. چوب (شامل محصولات جانبی چوب) محبوب ترین انتخاب است که 95 درصد از مصرف پالت در سراسر جهان را تشکیل می دهد. پالت های پلاستیکی و فلزی 5 درصد باقی مانده بازار را تشکیل می دهند.

چگونه بهترین پالت را برای خود انتخاب کنیم؟ پاسخ به اولویت بندی قدرت ، دوام ، بهداشت و ارزش کسب و کار شما بستگی دارد.پالت چوبی ممکن است قوی و مقرون به صرفه باشد ، اما مطمئناً محدودیت هایی نیز دارد. اگر دوام طولانی مدت برای تجارت شما اولویت بالایی دارد ، ساخت باکس پالت فلزی انتخاب بهتری هستند. عملیات هایی که نیاز به نگهداری پالت ها در خارج دارند ، اغلب ساخت باکس پالت فلزی را نسبت به سایر گزینه ها انتخاب می کنند ، زیرا فلز می تواند در برابر عناصر طبیعی ، از جمله باران و اشعه ماوراء بنفش ، بدون پوسیدگی مانند چوب مقاومت کند.

در مقایسه با چوب و پلاستیک ، فلز می تواند در طیف وسیعی از دما عمل کند. ساخت باکس پالت فلزی به غلت نسوز بودن بسیار مورد استفاده می باشد ، بنابراین برای محیط های غنی از مواد قابل اشتعال منطقی هستند. ساخت باکس پالت فلزی همچنین در محیط های بسیار سرد بهترین عملکرد را دارد در حالی که پلاستیک و چوب شکننده تر می شوند.

ساخت باکس پالت فلزی بیشتر در دو نوع فولادی و آلومینیومی موجود هستند. انتخاب بین این دو بستگی به این دارد که هزینه یا وزن دغدغه بیشتری برای کسب و کار شما باشد. ساخت باکس پالت فلزی دارای قیمت بالاتری هستند اما هنگامی که برای حمل و نقل هوایی به پالت سبک و در عین حال قوی نیاز است ، گزینه ترجیحی است. هزینه ساخت باکس پالت فلزی بر هزینه نهایی منتقل شده به مشتریان تأثیر می گذارد. بنابراین وقتی تحویل سریع نیاز به حمل و نقل هوایی دارد ، سبکی نسبی پالت آلومینیومی باعث صرفه جویی در هزینه می شود. آلومینیوم همچنین در مواردی که رطوبت وجود دارد به یک گزینه تبدیل می شود ، زیرا مانند پالت های فولادی زنگ نمی زند.