مخزن آی بی سی
مخزن آی بی سی
سپتامبر 17, 2022
ساخت مخازن آی بی سی حفاظ دار
ساخت مخازن آی بی سی حفاظ دار
می 24, 2023

پالت فلزی مخزن IBC

پالت فلزی مخزن IBC شکل جعبه ای دارد که با یک قاب فلزی پوشانده شده است. این قاب مقاومت بسیار قوی در برابر خوردگی دارد و تمیزی نیز به خوبی حفظ می شود. بنابراین، آنچه در این اشیاء ذخیره می شود معمولاً مدت زیادی دوام می آورد و مطابق با هدف ذخیره سازی است. بعضی از پالت فلزی مخزن IBC هستن که تا 1000 لیتر جا میگیرن، اونهایی هم هستن که 1200 لیتر و کمی بالاتر هم هست. فقط آنهایی که بیشترین استفاده را دارند آنهایی هستند که حجمشان 1000 لیتر است.

فولاد مورد استفاده در باکس پالت فلزی مخزن IBC معمولاً نوعی فولاد گالوانیزه است که قبلاً با روی پوشش داده شده است. هدف از این کار محافظت از هر چیزی است که در ظرف مخزن IBC ذخیره می شود و باعث می شود قسمت بیرونی ظرف به سرعت آسیب نبیند و خورده نشود. این فولاد گالوانیزه که معمولاً به عنوان قاب فولادی یا اغلب به آن قاب فلزی نیز گفته می شود. در واقع این ستاره فلزی یا قاب فولادی می‌تواند مخزن IBC را برای استفاده در مقیاس بزرگ ایمن‌تر نگه دارد.

مواد ساخت پالت فلزی مخزن IBC

پالت فلزی مخزن IBC خواه برای صنایع شیمیایی، دارو، غذا، رنگ، روغن و بسیاری موارد دیگر باشد. به نوعی، این مخزن IBC با محافظت پالت فلزی مخزن IBC بهترین وسیله ذخیره سازی مدرن برای محصولات مایع است که به اندازه کافی برای ذخیره همه چیز ایمن است. ساختار قفسه فلزی از دو شانه عمودی به ارتفاع 3500 میلی متر و عمق 100 میلی متر ،2 جفت تیرهای ا 1400 میلی متر و ظرفیت 3500 را می دهد.

در واقع کناره ها دارای استاندارد هستند که به آن اجازه می دهد بیرون بزند. این پالت فلزی مخزن IBC می تواند در یک محیط تولید یا هنگام جابجایی ظروف در زنجیره تامین بسیار مفید باشد. کاهش ریسک و هزینه ها چالشی برای اکثر مشاغل است. اگر محصول شما یک ماده مایع یا غیر خطرناک است، ترکیب آستر مایع و ظرف IBC ممکن است مورد توجه قرار گیرد. پالت فلزی مخزن IBC به گونه ای طراحی شده اند که مقرون به صرفه ، ایمن و راحت است.

ویژگی های پالت فلزی مخزن IBC

پالت HDPE، تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش
قاب مشبک ساخته شده از لوله فولادی گالوانیزه سنگین
صرفه جویی در فضا به دلیل قابل انباشته شدن
تخته سطح بزرگ برای کتیبه های مختلف
پورت های پر و تخلیه قابل آب بندی
برای حمل و نقل ایمن مایعات (غیر خطرناک).

ما دارای مجوز واردات و صادرات هستیم، پالت فلزی مخزن IBC ما در سراسر ایران فروخته می شود. سیستم لجستیک بی عیب و نقص ما تحویل به موقع را تضمین می کند. هدف ما کمک به مشتریان در صرفه جویی در هزینه ها در روابط لجستیک، بهبود کارایی کار و استفاده از فضا، افزایش رقابت جامع است. ما در خدمت به هر مشتری حرفه ای هستیم. ما و شما دست در دست هم با توسعه مشترک آینده ای باشکوه روبرو هستیم.

پالت فلزی مخزن IBC راه حلی است که به شما امکان می دهد با استفاده از تمام فضای موجود حتی در ارتفاع، بی نظمی را کاهش دهید. این محصول ایده آل برای استفاده در مکانی است که نیاز به نگهداری از مواد خطرناک، قابل اشتعال است، اما فضای موجود محدود است. در واقع قفسه بندی به شما این امکان را می دهد که از فضا در ارتفاع نیز بهره برداری کنید تا فضاها را بهینه کنید و امنیت محیط کار را تضمین کنید.

قیمت پالت فلزی مخزن IBC

اگر می‌خواهید ارزان‌ترین قیمت پالت فلزی مخزن IBC را پیدا کنید، ما پاسخگو هستیم. جدای از ارائه ی مخازن آب در اندازه های مختلف، پالت فلزی مخزن IBC نیز وجود دارد که می توانددر نگهداری مخازن به شما کمک کند. یک توزیع کننده پالت فلزی مخزن IBC ارزان هستیم که علاوه بر تمرکز بر قیمت های مقرون به صرفه، کیفیت و خدمات را به مشتریانی که محصولات ما را انتخاب کرده اند در اولویت قرار می دهیم.

برای کسانی که از طریق اینترنت با ما آشنا می شوند، نگران نباشید، ما یک شرکت رسمی هستیم که سالها مشغول فعالیت هستیم و همیشه در مورد پیشرفت های فناوری، به ویژه موارد مرتبط با بخش پالت فلزی مخزن IBC و همچنین قیمت ها به روز هستیم. در حال حاضر قیمت پالت فلزی مخزن IBC که عرضه کردیم بهترین قیمت پالت فلزی مخزن IBC و مناسب برای همه مصرف کنندگان می باشد.

البته نیازی نیست در قیمت محصولاتی که ما ارائه می کنیم شک کنید، پالت فلزی مخزن IBC که ارائه می کنیم از بالاترین کیفیت و همچنین بهترین خدمات برخوردار هستند. ما تولید و سفارشات پالت فلزی مخزن IBC را در سراسر ایران با قیمت های رقابتی و مقرون به صرفه ارائه می دهیم. لطفا با خدمات مشتریان ما تماس بگیرید تا بهترین اطلاعات و قیمت را در مورد محصولاتی که می توانیم ارائه دهیم، دریافت کنید. تعهد ما ارائه بهترین خدمات، بهترین قیمت و بهترین کیفیت کالا است.