ساخت مخازن آی بی سی حفاظ دار
ساخت مخازن آی بی سی حفاظ دار
می 24, 2023
مخازن IBC – Intermediate Bulk Container
اکتبر 21, 2023

فروش مخازن پلی اتیلن

فروش مخازن پلی اتیلن با چگالی بالا برای ذخیره سازی مواد غذایی، آب آشامیدنی و جمع آوری آب مناسب هستند. پلی اتیلن خطی ماده ای سبک و غیر سمی است که به ویژه در برابر تنش های مکانیکی و شیمیایی مقاوم است. این ماده همچنین به مخازن اجازه می دهد تا برای تماس با آب آشامیدنی کاملاً مناسب باشند تا برای این استفاده تأیید شوند.

قالب گیری چرخشی و استفاده از فرمولاسیون خاص پلی اتیلن خطی با چگالی بالا به مخازن پلی اتیلن مقاومت استثنایی در برابر تغییرات دما و اشعه UV می دهد. به دلیل عدم شفافیت مطلق، از آنجایی که آنها به صورت انبوه توسط اکستروژن رنگ می شوند، در برابر جلبک ها مقاوم هستند و در نتیجه یکپارچگی محصول موجود را حفظ می کنند.

مزایای فروش مخازن پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن سبک هستند و به راحتی قابل کنترل هستند.

فروش مخازن پلی اتیلن به دلیل ساختار یکپارچه با ضخامت یکنواخت بر روی دیوارها، از نقاط بحرانی، جوش و کشش های سازه ای عاری هستند.
فروش مخازن پلی اتیلن به دلیل داشتن سطوح کاملاً صاف، به راحتی با مواد شوینده معمولی تمیز می شوند.

فروش مخازن پلی اتیلن طیف گسترده ای از اتصالات در دسترس است.

همه مخازن پلی اتیلن دارای دریچه بالایی با درب پیچ دار هستند. همچنین طیف گسترده ای از اتصالات نوع جعبه با ترمینال رزوه ای یا فلنجی موجود است.

فروش مخازن پلی اتیلن برای نگهداری انواع مایعات در سبک ها و اندازه های مختلف تولید شده است. مخازن پلی اتیلن در انواع مختلفی مانند مخازن تک جداره، مخازن دو جداره و مخازن سه جداره تولید می شوند که برای مصارف خاص مناسب هستند.

انواع مخازن پلی اتیلن

♦ مخازن تک جداره برای نگهداری مایعات در فضای سرپوشیده.
♦ مخازن تک جداره رنگی برای ذخیره مایعات در فضای سرپوشیده.
♦ مخازن دو جداره برای نگهداری مایعات در فضاهای باز در مناطق معتدل.
♦ مخازن سه جداره برای نگهداری مایعات در فضای باز در آب و هوای سرد و گرم

فروش انواع مخازن پلی اتیلن

♦ مخازن افقی
♦ مخزن سه جداره در برابر نور و جلبک ها
♦ مخازن عمودی
♦ مخازن مکعبی
♦ مخازن اسپری
♦ مخازن انبساط
♦ مخازن Chanterelle

دلایل محبوبیت فروش مخازن پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن توسط بسیاری از تامین کنندگان و خرده فروشان فروخته می شوند
قیمت آنها مقرون به صرفه است
مخازن پلی اتیلن با بسیاری از محصولات مایع مورد استفاده توسط کشاورزان، اپراتورهای تجاری و شرکت های کاربردی سازگار هستند
مخازن پلی اتیلن نسبتا سبک هستند و جابجایی آنها آسان است
مخازن پلی اتیلن در برابر خوردگی مقاومت می کنند
مخازن پلی اتیلن کاملاً در برابر ضربه مقاوم هستند

فروش مخازن پلی اتیلن (پلاستیکی) استوانه ای (گرد) برای ذخیره سازی ثابت آب، محصولات غذایی (بدون محدودیت)، محیط های تهاجمی (طبق توافق)، سوخت دیزل استفاده می شود. دمای محیط و سیال کار (محصولات) از 40- درجه سانتیگراد تا 50+ درجه سانتیگراد می باشد. دهانه پرکننده دارای قطر سوراخ 356 میلی متر است که امکان نگهداری در داخل مخزن را فراهم می کند. مواد اغلب مخازن پلی اتیلن سبک و بادوام است. علاوه بر این از رزین پلی استر، فولاد ضد زنگ و … استفاده می شود. اندازه ها از 100 تا 500 لیتر متوسط تا محصولات بزرگ بالای 1000 لیتر متفاوت است.

موارد فروش مخازن پلی اتیلن

می توان از آن برای آبیاری و کنترل کشاورزی، ذخیره آب صنعتی و … با افزودن آب یا سموم دفع آفات استفاده کرد. علاوه بر این، در مورد محصولاتی که گواهینامه استاندارد قانون بهداشت مواد غذایی را دریافت کرده اند، پر کردن محلول های غذایی مانند آب و در مورد محصولات مطابق با علامت سازمان پر کردن مواد خطرناک صنعتی نیز پشتیبانی می شود. محصولات با پالت های فلزی و گیج های نصب شده در مخزن نیز می توانند روی هم چیده شوند. علاوه بر این، یک مخزن روباز نیز وجود دارد که برای فاضلاب و زهکشی در سایت های مهندسی عمران و ساخت و ساز استفاده می شود.

ما همیشه کیفیت محصول برجسته را دنبال کرده ایم. محصولات ما به طور گسترده در صنعت فروش مخازن پلی اتیلن و سایر زمینه ها استفاده می شود. ما همیشه به اصل “قابل اعتماد و نوآوری، دستیابی به تعالی” پایبند خواهیم بود و مانند گذشته تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات با استاندارد بالا و خدمات رضایت بخش به مشتریان ادامه می دهیم.

ما از مشتریان داخلی و خارجی استقبال می کنیم تا برای منافع متقابل و توسعه متقابل با ما همکاری کنند. بلافاصله از طریق شماره تماس موجود با ما تماس بگیرید، ما خوشحال می شویم که با ارائه قیمت های جذاب ، به نیازهای فروش مخازن پلی اتیلن شما کمک کنیم. فروش مخازن پلی اتیلن برای خرید آنلاین در اندازه های محبوب بسیاری در دسترس هستن. فروش مخازن پلی اتیلن اهمیت فزاینده ای به عنوان ذخیره اولیه برای آب آشامیدنی یا به عنوان ذخیره ثانویه برای ذخایر دیگر مایعات نشان می دهند. فروش مخازن پلی اتیلن دارای اندازه ها و اشکال مختلف هستند.