پالت فلزی مخزن IBC
پالت فلزی مخزن IBC
می 24, 2023
فروش مخازن پلی اتیلن
فروش مخازن پلی اتیلن
می 24, 2023

ساخت مخازن آی بی سی حفاظ دار

مخازن آی بی سی حفاظ دار در صنایع متعددی استفاده می شود. با این حال، برخی ممکن است ندانند چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارند. ساخت مخازن آی بی سی حفاظ دار برای نگهداری و حمل ایمن انواع اقلام مانند عطر، شراب و بنزین کار می کنند. این ظروف همچنین مزایای بسیار دیگری مانند جلوگیری از آلودگی و مقرون به صرفه بودن برای شرکت ها دارد.

کاربرد ساخت مخازن آی بی سی حفاظ دار

مخازن حفاظ دار آی بی سی مخازنی هستند که توسط تعداد معدودی از صنایع برای نگهداری و حمل اقلام استفاده می شود. مخازن می توانند محصولات مایع را ذخیره کنند و با ویژگی های مختلف مانند دستگیره ها، چرخ ها و شیرهای داخلی ساخته می شوند. بسیاری از مخازن آی بی سی حفاظ دار نیز قابل استفاده مجدد هستند و در صورت عدم نیاز می توان آنها را شسته و بازیافت کرد.

مواد ساخت مخازن آی بی سی حفاظ دار

این ظروف از چهار ماده پلاستیکی، فولاد ضد زنگ، فولاد کربنی و مواد کامپوزیت ساخته شده اند.

طرز ساخت مخازن آی بی سی حفاظ دار

مخازن آی بی سی حفاظ دار پلاستیکی از قطعات پلی اتیلن با چگالی بالا طراحی شده اند که توسط یک شبکه فولادی ضخیم احاطه شده اند. این شبکه به حفظ سطح ظرف و جلوگیری از خراشیدن اقلام در قسمت بیرونی مخزن کمک می کند. مخازن آی بی سی حفاظ دار پلاستیکی عمدتاً برای نگهداری مایعاتی مانند شراب یا سوخت استفاده می شوند، اما بسیار متنوع هستند. این نوع مخازن آی بی سی حفاظ دار یکی از گزینه های مقرون به صرفه است و می توان با خیال راحت در اکثر صنایع از آن استفاده کرد.

نگهداری و ساخت و سفارش مخازن آی بی سی حفاظ دار

ساخت مخازن آی بی سی حفاظ دار برای صنایعی که برای نگهداری محصولات خود چیزی بادوام می خواهند ایده آل هستند. مخازن آی بی سی حفاظ دار نیز در برابر خوردگی مقاوم هستند که به اطمینان از آلوده نشدن محتویات توسط زنگ زدگی کمک می کند. این مواد را می توان شست و به شرکت ها اجازه استفاده مجدد از مخازن را داد. در واقع، بیشتر مخازن آی بی سی حفاظ دار می توانند خوب عمر کنند. مخازن همچنین می توانند با ویژگی هایی مانند انواع خاصی از شیرها، واشرها و آداپتورها سفارشی شوند.

فولاد کربن و چگونگی ساخت مخازن آی بی سی حفاظ دار

ساخت مخازن آی بی سی حفاظ دار بسیار بادوام و مقاوم در برابر ضربه است. علاوه بر این، فولاد کربنی به لطف نازک شدن دیواره های مخزن، سبک وزن است. با وجود دیواره های نازک، می تواند محتویات خطرناک و قابل اشتعال را با خیال راحت در خود نگه دارد و کمتر مستعد خراش و فرورفتگی است. فولاد کربنی یک گزینه سازگار با محیط زیست است و در صورت عدم نیاز می تواند بازیافت شود. با این حال، مشتریان متوجه خواهند شد که مخازن فولاد کربنی آنها به لطف طراحی طولانی مدت، سال ها دوام خواهند آورد.

مواد کامپوزیت در ساخت مخازن آی بی سی حفاظ دار

مخازن آی بی سی حفاظ دار کامپوزیت معمولاً مخلوطی از پلاستیک و فولاد هستند که مزایای هر دو این مواد را با هم ترکیب می کنند. این ماده مقرون به صرفه برای حمل و نقل مایعات ایده آل است و معمولاً مانند مخازن پلاستیکی سنتی در یک شبکه فولادی قرار می گیرد. بسیاری از مخازن کامپوزیت نیز از نظر مواد غذایی هستند و می توانند با خیال راحت اقلام خوراکی را بدون ایجاد آلودگی نگهداری کنند .مخازن آی بی سی حفاظ دار کامپوزیت برای انبارداری در ارتفاعات ایده آل هستند ، زیرا می توان آنها را روی هم قرار داد و به لطف گیره های مخصوص در پایین، محکم کرد.

مزایای استفاده از IBC

صنایع متعددی به دلیل مزایای فراوانی که دارند به آی بی سی ها وابسته هستند.یکی از مزایای استفاده از این ظروف زیست محیطی بودن آنهاست. آنها از موادی ساخته شده اند که در نهایت می توان آنها را بازیافت کرد و حتی گاهی اوقات آنها را به مخازن جدید تبدیل کرد. بسیاری از سازندگان مخازن آی بی سی حفاظ دار خدمات بازیافت مخازن را ارائه می دهند که به شرکت ها امکان می دهد با آنها تماس بگیرند و درخواست کنند تا مخازن آی بی سی را که دیگر مورد نیاز نیستند حذف کنند.

بسیاری از شرکت‌های آی بی سی نیز بر تولید آی بی سیهای خود در انبارهای سازگار با محیط زیست تمرکز می‌کنند که انتشار CO2 آنها را محدود می‌کند، چیزی که آلودگی هوا را به شدت کاهش می‌دهد. این مخازن علاوه بر اینکه به روش های سازگار با محیط زیست تولید می شوند، کسب و کارها را تشویق می کنند تا از محیط زیست محافظت کنند.

این شامل حمل آب تمیز بدون ترس از آلودگی و جلوگیری از نشت مواد خطرناک است. شرکت ها همچنین می توانند از این ظروف استفاده مجدد کنند که نه تنها هزینه ها را کاهش می دهد، بلکه ضایعات غیر ضروری را نیز کاهش می دهد.