مخازن 1000 لیتری آی بی سی IBC آلمانی
مخازن 1000 لیتری آی بی سی آلمانی
جولای 17, 2019
مخزن ای بی سی IBC پایه چوبی
مخزن ای بی سی IBC پایه چوبی
جولای 17, 2019

مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC

مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC یکی از محصولاتی است که به دلیل مقاومت بالای آن مورد استقبال و توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است و شرکت آریا پلاست آکام در پی تامین نیاز بازار و مشتریان یکی از محصولات قدیمی خود را مجددا به خط تولید برگرداند که این محصول مخزن مکعبی هزار لیتری پلی اتیلن حفاظ دار IBC جهت حمل مایعات در درجه نیمه فله میباشد که در ابعاد استاندارد جهانی به بازار عرضه میشود.

فروش مخازن پلی اتیلن IBC دارای پالت و فریم (حفاظ) فلزی و شیر خروجی بوده و مورد استفاده صنایع شیمیایی و دارویی و غذایی میباشد که با قیمت مناسب و کیفیت بالا به مشتریان ارائه میشود. ابعاد مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC بطوری طراحی شده که به سادگی 20 عدد از آن در کانتینرها جای میگیرد و به راحتی با لیفتراک قابل حمل میباشد.

جنس بدنه مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC از موادی ساخته شده که برای تمامی مواد اعم از اسید و بازها و مواد شیمیایی قابل استفاده خواهد بود. مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC مناسب ترین گزینه جهت حمل ونقل و صادرات مواد شیمیایی خواهد بود. در زیر تصویر مربوط به IBC تمام فریم مشاهده میگردد.

ساختار مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC

مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC دارای ساختار و اجزاء ویژه ای می باشند که آن ها را برای استفاده در کاربردهای متنوعی متناسب نموده است. به طور کلی مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC دارای سه جزء اصلی می باشند. یک تانک یا محفظه یا به عبارت متداول تر مخزن، که از جنس پلی اتیلن می باشد و از انعطاف بالایی برخوردار می باشد.

این مخزن خود دارای یک سر پیچی می باشد که سیالات که شامل مواد مایع یا مواد نیمه جامد می باشند از طریق این در پیچی به درون مخزن ریخته می شوند. این در پیچی در برابر نشتی مقاومت بسیار بالایی دارد.

در برخی موارد بسته به نیاز مجموعه ها اتصالاتی به این مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC افزوده می گردد که می تواند یک شیر آف و آن باشد که به سادگی باز و بسته شود و امکان تخلیه و استفاده از محتوای مخزن را به تدریج فراهم آورد و یا می تواند اتصالی باشد که مخزن را به سیستم آبی ساختمان یا آن مجموعه متصل نماید.

کلیه اتصالات نصب شده بر روی مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC نسبت به زنگ زدن و خوردگی مقاوم هستند و همچنین خود بدنه محفظه نیز دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی گردد. در صورتی که مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC جهت نگهداری مواد آشامیدنی خوراکی و موادی مانند لبنیات ها به کار رود، بدنه آن را نیز آنتی باکتریال و فود گرید و بر اساس استانداردهای بهداشتی مورد نیاز تولید می کنند. بدنه مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC هیچ گونه تأثیری بر عطر و طعم محتوای آن نمی گذارد.

مقاومت بدنه مخازن پلی اتیلن

ویژگی دیگر بدنه مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC مقاومت در برابر سرما و گرما و عوامل جوی می باشد. این محصول را می توان در فضاهای مختلف با شرایط جوی متغیر به کار برد زیرا بدنه آن از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

بخش دیگری از مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC حفاظ های آن می باشد که از آلیاژهای فلزی تولید شده است. این گارد میله ای شکل اجازه برخورد ضربه را با جداره مخزن نمی دهد و موجب افزایش طول عمر آن می گردد. همچنین مانند یک اسکلت بندی محکم، مانع حرکت کردن و جابجایی و غلتیدن مخزن در حین حرکت می گردد.

مزیت دیگر استفاده از این حفاظ ها، جابجایی آسان تر آن ها می باشد. این مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC را به دلیل فرمی که دارند می توان روی همدیگر چید و جای کمتری را اشغال نمایند. در پشت ماشین های باربر نیز تعادل بیشتری نسبت به انواع دیگر مخازن دارند و می توان در تعداد بالاتری آن ها را حمل نمود.

جزء دیگری که در مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC وجود دارد، پالتی است که به طور معمول در کف آن ها وجود دارد و در بیشتر مواقع نیز از جنس چوب می باشد. این کفی موجب می شود جابجایی مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC با دستگاه هایی مانند لیفتراک ها بسیار آسان باشد. این کفی ها موجب ایستایی و تعادل بهتر این مخازن می گردد.

قیمت مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC

یکی از مواردی که در خرید مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC اهمیت دارد، قیمت این محصولات می باشد. قیمت این محصولات به عوامل گوناگونی بستگی دارد. یکی از عوامل میزان گنجایش و ابعاد مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC می باشد. به طور معمول گنجایش این محفظه ها 1000 لیتر می باشد و به همین دلیل در میان عوام با نام مخزن 1000 لیتری حفاظ دار نیز شناخته می شود.

مورد دیگری که بر قیمت مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC اثر می گذارد، متریالی است که در ساخت آن ها به کار رفته است. هر چه مواد اولیه به کار رفته در این محفظه ها از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، قیمت آن ها نیز افزایش می یابد. پلی اتیلن فشرده، یا بدنه ای که آنتی باکتریال است و در برابر مضراتی چون رشد جلبک ها مقاوم شده است، قیمت بیشتری نسبت به انواع ساده تر دارند.

فود گرید بودن بدنه مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC نیز از عواملی است که در تعیین هزینه آن ها اثر می گذارد. انواع فود گرید این مخازن برای حمل و جابجایی آب آشامیدنی، مواد خوراکی مایع و نیمه جامد در کارخانه ها و مراکز مختلف به کار برده می شوند.

عامل دیگری که در قیمت این محصولات نقش دارد، حفاظ های اطراف آن می باشد. این میله های فلزی گالوانیزه و ضد زنگ از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و قیمت آن ها تحت تأثیر اوج و فرودهای اقتصادی می باشد و با قیمت ارز تغییر می کند.

کاربرد مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC

مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC به دلیل کاربری مطلوبی که دارند و راحتی انتقال و جابجایی، برای موارد مختلفی به کار برده می شوند. یکی از ساده ترین و البته متداول ترین کاربرد های این مخازن استفاده برای حمل و نگهداری آب آشامیدنی می باشد. می توان به کمک مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC آب شرب را به روستاهای کم جمعیت، کمپینگ ها، اردوگاه ها و مواردی از این دست منتقل نمود و یا به عنوان مخزن آب یک ساختمان مسکونی و یا غیر مسکونی از آن استفاده نمود.

کاربرد دیگر مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC استفاده برای مواد شیمیایی مستعد واکنش و یا اشتعال پذیر می باشد. به دلیل اینکه امکان غلتیدن و حرکت کردن در این محفظه ها وجود ندارد و با توجه به اینکه این مخازن در محل خود تثبت شده و بدون حرکت نگهداری می شوند و حمل و نقل ساده و مطمئنی دارند، استفاده از آن ها برای مایعات شیمیایی واکنش پذیر بسیار مناسب می باشد. انواع سوخت و مواد قابل اشتعال را نیز می توان در این زیر مجموعه قرار دارد.

همچنین برای تهیه و نگهداری مواد یک کارخانه می توان از این مخزن ها استفاده نمود و مزیت بالای آن ها نگهداری کم جای آن ها می باشد که می توان آن ها را به سادگی بر روی یکدیگر چید و از فضای کمی را اشغال نمایند. مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC با توجه به گنجایش مناسبی که دارند و ویژگی های مطلوبشان کاربردهای فراوانی در بخش های صنعتی و غیر صنعتی دارند.

کیفیت مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC

مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC در این مجموعه با کیفیت بسیار بالا تولید شده و با قیمت مناسبی به متقاضیان ارائه می گردند. این محفظه ها نسبت به کارایی که دارند قیمت بسیار مناسبی دارند. باید این نکته را در نظر گرفت که طول عمر و دوام این محصولات نسبت به انواع بدون حفاظ بیشتر است و این موجب جلوگیری از خسارت هایی مانند نشتی، فرسایش و پارگی در این مخازن می گردد.

از مزیت های دیگر مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC می توان به شستشوی و نظافت آسان ها اشاره نمود. می توان این مخازن را به سادگی ضدعفونی نمود. تمامی محصولات این مجموعه منطبق بر استانداردهای بهداشتی تولید می شوند.

جهت سفارش محصولات و دریافت راهنمایی های بیشتر از جمله قیمت مخازن پلی اتیلن حفاظ دار IBC، با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل نمایید تا شما را در اسرع وقت راهنمایی نمایند. همکاران ما محصول مورد نظر را در محل مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال خواهند نمود.