مخزن پلی اتیلن ضد اسید
مخزن پلی اتیلن ضد اسید
سپتامبر 21, 2021
مخزن آی بی سی حفاظ دار
مخزن آی بی سی حفاظ دار
ژانویه 18, 2022

تانکر آی بی سی

ظرف ذخیره‌سازی و تانکر آی بی سی با درجه صنعتی روی پالت است که برای ذخیره و حمل مایعات و پودرهای فله استفاده می‌شود. محصول تانکر آی بی سی قابلیت انباشته شدن را دارد و می‌توان آن را با جک پالت یا لیفتراک جابه‌جا کرد.

آنها قابل انباشته شدن هستند و تانکر آی بی سی روی پالت نصب می شوند بنابراین به راحتی با لیفتراک یا کامیون حمل پالت جابه جا می شوند. قاب فولادی گالوانیزه دور تانکر آی بی سی ثبات بالایی را تضمین می کند. می توانید تانکر آی بی سی را روی هم قرار دهید.

در صورت پر یا خالی بودن محموله طراحی شده اند. به‌طور کلی، تانکر آی بی سی متوسط ​​که به‌عنوان انباشته تولید می‌شوند، برای روی هم چیدن 2 تا 3 و برخی تا 4 در سناریوهای انتخابی قابل قبول هستند.

 

تفاوت بین ظروف IBC درجه غذایی و غیرغذایی بدان معنا نیست که آنها فقط برای ذخیره غذا ساخته شده اند. از آنجایی که مواد غذایی غیر واکنشی هستند، تانکر آی بی سی را برای نگهداری مواد شیمیایی، قابل اشتعال یا سایر مواد خطرناک نیز مناسب می کند.

کاربرد های تانکر آی بی سی

برخی از کاربردهای غیرغذایی ظروف IBC درجه مواد غذایی داروها می باشند. مخازن IBC را در ارتفاعی می‌توان روی هم چید که ۲ تا ۳ تا از آنها را انتخاب کنید اکثر IBC ها برای 2 انباشته کامل مناسب هستند. 3 انباشته کامل بیشتر برای تانکر آی بی سی های با ظرفیت کمتر توصیه می‌شود.

تانکر آی بی سی معمولاً از طریق اقیانوس روی پالت‌ها ارسال می‌شوند و به طور متوسط ​​28 تا 30 عدد در خود نگه می‌دارند و بسته به مقدار سفارش، با تعداد کمی اضافی پانل ها در کارتن های بسیار کوچک روی هم چیده شده اند.

IBCهای 1000 لیتری استاندارد وقتی در یک کانتینر حمل و نقل استاندارد، 20 فوت FCL پر می‌شوند، فقط با 20 IBC جا می‌شوند. 10 IBC در کف ظرف قرار داده می‌شود و 10 مورد دیگر در بالا پر شده چیده می‌شود.

بیشتر تانکر آی بی سی ‌های پلاستیکی برای مخازن تحت فشار طراحی نشده‌اند. برای اینکه بفهمیم آیا یک IBC درجه غذایی است، بسته بندی را بررسی کنید. تمام ظروف غذایی HDPE IBC (به غیر از ظروف در محفظه) دارای علامت‌های استاندارد هستند که در دیواره جانبی برای دید طولانی‌ مدت قالب‌گیری شده‌اند.

اطلاعات مربوط به شرکت معمولاً گزینه ای برای علامت گذاری دیواره های جانبی نیز می باشد. مخازن تانکر آی بی سی درجه مواد غذایی به دلیل مهندسی کانتینر یکپارچگی محموله را تضمین می کنند. IBCهای درجه غذایی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر آلودگی‌های بیرونی غیرقابل نفوذ باشند، به این معنی که اقلامی مانند آب، گرد و غبار، رطوبت و سایر مایعات و ذرات نمی‌توانند به داخل محصول برسند.