لیست قیمت مخازن قابل حمل IBC
لیست قیمت مخازن قابل حمل IBC
سپتامبر 21, 2021
مخزن پلی اتیلن ضد اسید
مخزن پلی اتیلن ضد اسید
سپتامبر 21, 2021

باکس پالت فلزی انبار

باکس پالت فلزی انبار تولیدی آریا پلاست می تواند به شما کمک کند از فضای عمودی انبار خود استفاده کنید . یکی از متداول ترین ویژگی های هر انبار استفاده از قفسه بندی پالت صنعتی است. تولید باکس پالت فلزی انبار سنگین ترین قفسه های ذخیره سازی ما هستند. قفسه های پالت فلزی طوری طراحی شده اند که پالت ها با استفاده از لیفتراک بارگیری و تخلیه می شوند. باکس پالت فلزی انبار کارآمد هستند زیرا نیازی به انجام دستی کارهای سنگین نیست. می توانید پالت ها را از کامیون بردارید و بلافاصله آن را در جایی که متعلق به آن است روی یک قفسه قرار دهید. این قفسه های پالت صنعتی همه کاره هستند. این باکس پالت های فلزی انبار سنگین را می توان طوری پیکربندی کرد که تقریباً همه نیازهای ذخیره سازی را برآورده کند.

ویژگی های سیستم قفسه بندی پالت

مواد تشکیل دهنده باکس پالت فلزی انبار قفسه بندی نسبت قدرت به وزن عالی را فراهم می کند. هیچ نقطه مرده یا مانعی در پایه های عمودی وجود ندارد که مانع حرکت تیر در طول کل ارتفاع شود. طراحی باکس پالت فلزی انبار ما تضمین می کند که ظرفیت وزن کافی در هر بخش را دارید تا بتوانید تمام نیازهای ذخیره سازی خود را برآورده کنید.

با باکس پالت فلزی انبار چند منظوره ما می توانید ارتفاع و تیرهای آسیب دیده ، ضعیف یا فرسوده را ارتقا دهید. نیازی به تغییر کل سیستم قفسه بندی پالت خود ندارید. باکس پالت فلزی انبار ما در عین صاف بودن محکم و بادوام است. این باعث می شود که دستگاهی مانند پوشش مقاوم در برابر ضربه و خوردگی باشد. همانند سایر قفسه بندی های ما ، توصیه می کنیم که این باکس پالت فلزی انبار را لنگر بزنید. آنها باید هم سطح و باشند تا به حداکثر ثبات کمک کنند. ما لوازم جانبی قفسه پالت را ارائه می دهیم که شامل محافظ عرشه و ضربه است.

نکات نگهداری از باکس پالت فلزی انبار

در انبار شما مهم است که همه کالاها به درستی مدیریت و ذخیره شوند. در صورت عدم حفظ کارآیی ، باید اقدامات مناسبی برای دستیابی به همان کار انجام شود. زمان هایی در انبار وجود دارد که موجودی کمتر است و بنابراین باکس پالت فلزی انبار و قفس های موجود در انبار خالی است.

در این مواقع بسیار مهم است که از باکس پالت های فلزی انبار خالی مراقبت کرده و آنها را به طور موثر نگهداری کنید تا در صورت نیاز ، دوباره از آنها استفاده شود.اولین کاری که باید با باکس پالت فلزی انبار خالی انجام دهید این است که مکان مناسبی را برای ذخیره سازی آنها پیدا کنید. مکانهایی را که می توان این پالت ها را با ایمنی و امنیت کامل نگهداری کرد و حداقل فضا را اشغال کرد.

شما همچنین می توانید از مشاوران تامین کنندگان پیشرو در زمینه باکس پالت فلزی انبار پیروی کنید. افراد مختلف چیزهای متفاوتی را توصیه می کنند بنابراین مهم است که از مشاوره متخصصان استفاده کنید و کار درست را انجام دهید.