خرید تانکر حفاظ دار IBC
خرید تانکر حفاظ دار IBC
می 16, 2021
خرید مخزن IBC حفاظ دار
خرید مخزن IBC حفاظ دار
می 16, 2021

مخزن 1000 لیتری فریم دار

برای تهیه مخزن 1000 لیتری فریم دار می توانید از طریق وب سایت اقدام کنید.هرچقدر که لایه های این مخزن 1000لیتری فریم دار یشتر باشد و مقاومت آن بیشتر است و کیفیت بالایی برخوردار است به صورتی که می‌توانند در برابر دمای پایین از یخ زدگی آب درون تانکر را جلوگیری کند.

قیمت این مخزن های ۱۰۰۰ لیتری فریم دار به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله برند و شرکتی که این مخزن ها را تولید می کند یعنی هر چقدر که این شرکت معتبر تر باشد و رزمه درخشانی داشته باشد قیمت محصولاتش بیشتر است و کیفیت آنها نیز بیشتر است مخزن 1000 لیتری قابل حمل فریم دار (IBC) که عموما برای نگهداری آب شرب شهری یا جابجایی مواد شوینده از آن استفاده میشود، نوعی تانکر آنتی باکتریال میباشد که از بهترین نوع پلاستیک ساخته شده و با داشتن ارتفاع کم در فضاهایی با محدودیت ارتفاع کاربرد خوبی خواهد داشت.

مخزن 1000 لیتری قابل حمل فریم دار (IBC) که عموما برای نگهداری آب شرب شهری یا جابجایی مواد شوینده از آن استفاده میشود، نوعی تانکر آنتی باکتریال میباشد که از بهترین نوع پلاستیک ساخته شده و با داشتن ارتفاع کم در فضاهایی با محدودیت ارتفاع کاربرد خوبی خواهد داشت.بعلاوه این مخزن 1000لیتری فریم دار سوار شونده بوده و قابلیت بارگیری داخل وانت و نیسان را نیز دارد و فریم فلزی موجود در این مخزن باعث شده در مسافت های طولانی مقاومت بیشتری داشته باشد.

این مخزن کاربردی 1000 لیتری فریم دار Enduramaxx دارای یک مخزن است که مستقیماً در زیر درب قرار دارد و امکان تخلیه کامل مطالب را فراهم می کند. این مخزن نیاز دارد که قسمت زیرین آن قبل از استفاده کاملاً در یک گهواره پشتیبانی شودمصارف رایج شامل صنایعی است که به یک برنامه سوار بر خودرو ، مخازن علوفه و علوفه ، مخازن کود مایع ، مخازن افزودنی و سمپاش و برنامه های سمپاش نقطه ای نیاز دارند.