مخزن پلی اتیلن 1000 لیتری حفاظ دار IBC
مخزن پلی اتیلن 1000 لیتری حفاظ دار IBC
جولای 17, 2019

مخزن مکعبی IBC

مشخصات ساختاری مخزن مکعبی IBC و مزیت رقابتی IBC 1000 آنرا به ارزانترین مخزن ۱۰۰۰ لیتری مبدل ساخته . مدل های TO و BS (بدون رویهم) به حدی رقابتی می باشد که حتی ممکن است بعنوان مخزن مکعبی IBC یکبار مصرف در مقابل ۵ بشکه ۲۰۰ لیتری سنتی مطرح شود.

مدل مخزن مکعبی IBC TSO و مخزن مکعبی IBC PSO (با قابلیت رویهم ) امکان چینش ایمن ۳ لایه حتی زمانیکه مایع محتوی چگالی بالایی دارد را فراهم می سازد.

سادگی مخزن مکعبی IBC و ایمنی چینش مخازن ۱۰۰۰ لیتری مدل TSO باعث استفاده بهینه از فضای انبار شده که به طبع آن هزینه انبارداری و نگهداری مواد در مخزن مکعبی IBC را کاهش می دهد.

استفاده از مخزن مکعبی IBC

مخزن مکعبی IBC معمولا در صنایع مختلف استفاده می شود. مخزن مکعبی IBC به ویژه برای حمل و نقل و نگهداری مواد مایع استفاده می شود. به لطف شکل مکعبی، می توان از فضای ذخیره سازی به صرفه تری نسبت به ذخیره سازی در بشکه استفاده کرد. اکثر مخزن مکعبی IBC از پلاستیک ساخته شده و با یک قاب فلزی تقویت شده اند.

یک پالت پلاستیکی، چوبی یا فلزی در زیر مخزن وجود دارد تا بلند کردن یا انباشتن آن آسان شود. مخزن مکعبی IBC در ظرفیت های 500-3000 لیتری موجود است، اما پرمصرف ترین مخزن مکعبی IBC دارای حجم 1000 لیتر هستند. ابعاد یک ظرف 1000 لیتری IBC (W x D x H) تقریباً 1000 mm x 1200 mm x 1160 mm (شامل پالت) است.

مخزن مکعبی IBC را به راحتی از فروشگاه اینترنتی سفارش دهید. مخزن مکعبی IBC بر روی پالت های پلاستیکی، فولادی در چندین اندازه مختلف در دسترس هستند. مخزن مکعبی IBC تولید شده یک جایگزین مقرون به صرفه برای کانتینر IBC جدید است. اگر مخزن مکعبی IBC حاوی مواد شیمیایی خطرناک برای محیط زیست یا افراد باشد.

باید به گونه ای نگهداری شود که در صورت نشتی، محتویات بسته به صورت غیرقابل کنترل جریان پیدا نکند. اغلب مقرون به صرفه ترین راه حل برای نگهداری ایمن مخزن مکعبی IBC و مطابق با قوانین، قرار دادن آن در بالای حوضچه زهکشی پلاستیکی یا فولادی است .
مخزن مکعبی IBC با شکل مکعبی با ساختار خود نگهدارنده، پایین شیبدار برای تخلیه کامل و با دریچه 300 میلی‌متری است.

برای محافظت بیشتر در برابر عوامل جوی مخزن مکعبی IBC ساخته شده از پلی اتیلن تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش غیر سمی ، ساختار با توجه به سیالی که باید داشته باشد ساخته می شود. مخزن مکعبی IBC پلاستیکی یکپارچه، در یک تکه بدون اتصالات و مجهز به درب رزوه‌دار با دریچه و سطح بصری حک شده قرار گرفته است.

کاربرد مخزن مکعبی IBC

نیز مخزن مکعبی IBC مجهز به یک گروه تخلیه است که در قسمت پایینی در یک طاقچه مخصوص برای محافظت در برابر ضربه های احتمالی قرار دارد. مخزن مکعبی IBC مجهز به ساختار فلزی تقویت شده، رنگ آمیزی ضد اسید پالت شده و مجهز به براکت های ضد غلتش است. مخزن مکعبی IBC می تواند مستقیماً روی سطوح صاف و بدون احتیاط خاصی قرار گیرد. مخزن مکعبی IBC مناسب برای تماس با مواد غذایی، مدل فوق العاده، ایده آل برای ذخیره سازی آب می باشد.

اگر اکنون روی استفاده از مخزن مکعبی IBC به عنوان ذخیره آب تمرکز کنیم، تصویری نه چندان متنوع از کاربردهای احتمالی ظاهر می شود. زیرا مهم نیست در محیط خصوصی، اقتصادی یا کشاورزی باشد. مخزن ذخیره آب IBC را می توان در همه جا پیدا کرد. اما به خصوص در محیط های خانگی و کشاورزی، با هزینه های کم، حمل آسان و انعطاف پذیری فوق العاده متقاعد می شود. علیرغم کاربردهای متعدد، انواع مختلفی از مخزن مکعبی IBC وجود دارد که در آنها خود را ثابت کرده است. همیشه فقط در مورد استفاده در باغ نیست، بلکه در مورد طیف گسترده ای از کاربردها است.

مخزن مکعبی IBC ساخته شده از پلی اتیلن تثبیت شده است که در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت شده است. مخزن مکعبی IBC رنگ خنثی شفافی دارد. ساختار مخزن مکعبی IBC با توجه به سیالاتی که در آن ذخیره می شوند ساخته و تولید می شود. مخزن مکعبی IBC ما (IBC) برای حمل و نقل و ذخیره ایمن مایعات فله طراحی شده اند. آنها قابل انباشته شدن هستند و بر روی یک پالت نصب می شوند، بنابراین به راحتی با لیفتراک یا کامیون حمل پالت جابه جا می شوند. قاب فولادی گالوانیزه دور مخزن مکعبی IBC پلاستیکی ثبات بالایی را تضمین می کند.

جنس مخزن مکعبی IBC

متداول ترین جنس مخزن IBC حفاظ دار پلاستیکی است. بسیار مهم است که از یخ زدن محتویات ظرف IBC جلوگیری شود تا ظرف در اثر انجماد ترک نخورد. به خصوص اگر مایع موجود در ظرف برای طبیعت یا افراد مضر باشد، باید اطمینان حاصل شود که مایع منجمد در صورت ذوب مجدد از ظرف شکسته نشت کند. ظروف IBC باید در اتاقی نگهداری شوند که درجه حرارت در سمت مثبت باقی بماند.

حفاظ های پالت با حوضچه های زهکشی یک راه حل عالی و صرفه جویی در فضا برای نگهداری چندین مخزن مکعبی IBC هستند. اگر فضایی برای ذخیره سازی در داخل خانه وجود ندارد، می توان ذخیره سازی را با مخازن نگهداری کالاهای خطرناک که برای نگهداری مخازن IBC طراحی شده اند، حل کرد. مخزن مکعبی IBC جداگانه نیز می توانند از یخ زدگی محافظت شوند.

مخزن مکعبی IBC افزایش مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش تا بیش از 7 برابر با ماده اولیه پلی اتیلن که تجدید شده است که بهترین کیفیت و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش را دارد. . لایه بیرونی مخزن فرآیند رنگدانه را طی می کند و علاوه بر زیبایی، مقاومت آن را در برابر اشعه ماوراء بنفش تا حداقل 1000 کیلولیتر افزایش می دهد.

مقاومت مخزن مکعبی IBC

تقویت مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، با بهترین کیفیت رنگ رنگدانه های مورد استفاده در محصولات می تواند مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش را در برابر مواد خام افزایش دهد. بر اساس نتایج تحقیقات ما، هر نوع رنگدانه ای که استفاده می کنیم دارای یک فاکتور تمدید عمر (LEF) است. که یک عامل گسترش مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش است که اندازه آن با یکدیگر متفاوت است که بر اساس نوع و مقدار رنگدانه مخلوط شده است.

قالب گیری چرخشی یک فرآیند همه کاره برای ایجاد طیف گسترده ای از محصولات مبتنی بر پلاستیک است. فرآیند قالب گیری و تولید مخزن مکعبی IBC یک فرآیند شکل دهی پلاستیک با استفاده از دمای بالا و فشار کم است که از گرما و چرخش دو محوره (چرخش در دو طرف) استفاده می کند. از فناوری ماده پایه پلی اتیلن استفاده می کنیم.

تنها روش استاندارد تولید در جهان برای ساخت مخازن آب و مواد شیمیایی تبدیل شده است این فرآیند در تولید محصولات پلاستیکی توخالی بزرگ مانند مخازن آب و مخازن شیمیایی مزایای ویژه ای دارد. فرآیندهای قالب گیری اقتصادی و کاربردی تر است. مخزن مکعبی IBC به طور کلی بدون اتصالات در هر گوشه ای نصب شده است.

ظرفیت مخزن مکعبی IBC

دیواره پایین مخزن مکعبی IBC ناحیه ای است که بیشترین فشار را تحمل می کند. از طریق روش قالب‌گیری چرخشی، توزیع رزین می‌تواند به گونه‌ای تنظیم شود که دیواره‌های ضخیم‌تری در پایین مخزن تشکیل دهد تا بتواند فشاری را تحمل کند که باعث نشتی یا ترک نشود. برای جزئیات بیشتر، انواع و مواد مختلفی برای مخازن آب وجود دارد که از PE پلی اتیلن، فیبر و ضد زنگ شروع می شود.

در پایان، می توانید با توجه به ظرفیت و نیاز آبی که باید تهیه کنید، آن را در سایت خریداری کنید. در بسته بندی ما سعی کرده ایم که فرآیند حمل و نقل را تا حد امکان ساده کنیم. برای اکثر کدهای پستی تحویل استاندارد رایگان است. تحویل رایگان 1 تا 3 روزه است، اما در صورت تمایل می توانید به تحویل روز بعدی یا صبح نیز ارتقا دهید.

برای خرید لطفا با شماره ما تماس بگیرید یا از طریق سبد خرید از اینجا کالا را سفارش دهید. قیمت ها بدون احتساب هزینه حمل و نقل، هزینه ارسال بر اساس تعداد سفارش ها و مساحت آن تنظیم می شود. مشتری. زمان تحویل پرداخت نقدی را انجام می دهد.