باکس پالت فلزی انبار
باکس پالت فلزی انبار
سپتامبر 21, 2021
تانکر آی بی سی
تانکر آی بی سی
ژانویه 18, 2022

مخزن پلی اتیلن ضد اسید

مخزن پلی اتیلن ضد اسید مواد سبک تری نسبت به فولادها و دارای خواص بهتر برای مقاومت در برابر خوردگی هستند. انتخاب مخزن پلی اتیلن ضد اسید ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد ، عمدتا به کاربردی که ظرف برای آن استفاده می شود و شرایط عملیاتی که در معرض آن قرار می گیرد بستگی دارد. مقاومت مناسب در برابر اسیدها. مقاومت در برابر سایش خوب. ویژگی بازدارنده شعله مقاومت مکانیکی بالا ، سختی و چقرمگی. خواص عالی مخزن پلی اتیلن ضد اسید می باشد .

مخزن پلی اتیلن ضد اسید باید الزامات بالایی را برآورده کنند ، آنها باید حتی در محیط های تهاجمی ، تنش های حرارتی زیاد و اشعه ماوراء بنفش شدید کاملاً ایمن باشند. ما مجموعه ای عالی از این نوع مخزن پلی اتیلن ضد اسید را به طور خاص برای مشتریان ارائه می دهیم. پارامترهای میکروبیولوژیکی و فیزیکوشیمیایی اساس اندازه گیری کیفیت آب در مخازن یا مخازن ذخیره سازی بودند. مخزن ذخیره آب مواد ظرف و زمان نگهداری بیشترین تأثیر را بر کیفیت آب ذخیره شده همراه با سن ، رنگ ، طرح و محل آن دارد .

مخازن پلی اتیلن ضد اسید تولیدی ما بسیار با کیفیت می باشد و همچنین می توان آب را نیز در این محصول ذخیره کرد . مخزن پلی اتیلن ضد اسید طوری طراحی شده اند که چندین گالن از انواع مواد را به مدت طولانی در خود نگه دارند بدون اینکه دچار سایش ، هوازدگی یا خراب شدن شوند. تولیدکنندگان ، کشاورزان و شرکت های سوخت به مخازن پلاستیکی به عنوان وسیله ای برای انتقال و ذخیره مواد برای استفاده بعدی وابسته هستند. عمر مخزن پلی اتیلن ضد اسید بین 15 تا 20 سال یا بیشتر است. مواد شیمیایی ذخیره شده ، نصب مناسب ، تخلیه و انواع اتصالات لوله از عوامل عمده ای هستند که طول عمر مخازن را تعیین می کنند.

​​نحوه ساخت مخازن پلاستیکی

انواع مختلفی از روش ها برای تولید مخزن پلی اتیلن ضد اسید استفاده می شود که پلی اتیلن و پلی پروپیلن متداول ترین مواد اولیه هستند. مخازن پلاستیکی مانند اکثر اجزاء و قطعات پلاستیکی ، با استفاده از قالب تزریق ، ضربه یا چرخشی تولید می شوند و سایر روشها از این روشهای متداول هستند . مخازن کوچک را می توان با دست برداشت ، در حالی که مخزن پلی اتیلن ضد اسید بزرگتر نیاز به لیفتراک یا جرثقیل دارند. این بخش از فرآیند بسیار مهم است زیرا می تواند منجر به آسیب مخزن شود و باید به آرامی و با احتیاط کامل انجام شود.

تعداد بی شماری از مخازن و طرح های پلاستیکی وجود دارد که با استفاده بیشتر مهندسان از مخازن پلی اتیلن در حال افزایش است. طراحی مخازن پلی اتیلن ضد اسید با توجه به کاربرد آنها متفاوت است و برخی از آنها با هر شرایطی سازگار هستند در حالی که سایرین برای کاربرد خاصی تولید می شوند.

انواع مخازن پلاستیکی

یکی از تغییرات در مخازن پلاستیکی ، نوع موادی است که برای تولید آنها استفاده می شود ، که می تواند هر کدام از چندین نوع پلیمر باشد. اگرچه مواد یکی از روشهای طبقه بندی مخازن پلی اتیلن ضد اسید است ، روش دیگر نحوه استفاده از مخزن است که برخی از آنها برای کاربردهای شیمیایی و سوختی استفاده می شود ، که متفاوت از مواد ذخیره شده برای ذخیره دانه ها و جامدات است.

استحکام و پایداری مخزن پلی اتیلن ضد اسید آنها را برای استفاده در صنایع داروسازی ، کارخانه های اختلاط و ذخیره سازی مایعات ایده آل می کند. آنها در ساختار دو جداره و تک جداره تولید می شوند و می توانند بصورت عمودی بدون ته و با کف صاف برای مصارف داخلی و خارجی یا افقی با تکیه گاه پا قرار گیرند.