آی بی سی تانک
آی بی سی تانک
ژانویه 18, 2022
قیمت مخزن آی‌ بی ‌سی
قیمت مخزن آی‌ بی ‌سی
مارس 28, 2022

تولید مخزن آی‌ بی ‌سی

تولید مخزن آی‌ بی ‌سی به منظور نگه داری مواد و مایعات که به مراقبت های زیادی نیاز دارد تولید و طراحی می گردد. در تولید مخزن آی‌ بی ‌سی از یک فریم فلزی و شیر خروجی تشکیل شده است که در صنایع دارویی و غذایی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید مخزن آی‌ بی ‌سی به گونه ای صورت می گیرد که می توان به راحتی 20 عدد از این مخازن را در کانتینر قرار داد و به گونه ای هستند که می توان با لیفتراک آنها را جابجا کرد. در تولید مخزن آی‌ بی ‌سی از موادی استفاده می شود که می توان این مخازن را برای نگه داری مواد اسیدی و یا شیمیایی یا بازی استفاده کرد.

تولید مخزن آی‌ بی ‌سی به گونه ای است که از آن می توان برای صادرات مواد شیمیایی استفاده کرد. در تولید مخزن آی‌ بی ‌سی از یک قاب بیرونی در اطراف مخزن مورد نظر استفاده می شود و جنس ماده به کار رفته در داخل مخزن از جنس پلی اتیلن می باشد.

تولید مخزن آی‌ بی ‌سی براساس مجوز UN است که می توان از آن برای حمل و نقل مواد شیمیای خطرناک استفاده کرد. همان طور که گفته شد تولید مخزن آی‌ بی ‌سی خیلی در زمینه ذخایر مایعات و یا مواد شیمیایی خطرناک می تواند مفید واقع شود.

در تولید مخزن آی‌ بی ‌سی به حجم آن نیز توجه شده است زیرا زمانی که این مخازن تولید می شوند و از آنها به منظور نگه داری مایعات و مواد شیمیایی خطرناک استفاده می گردد ظرفیت آنها را به اندازه 1000 لیتر در نظر می گیرند.

تولید مخزن آی‌ بی ‌سی به صورت مکعبی انجام می شود بنابراین بر روی پالت ها به صورت ایمن قرار می گیرد و همچنین کار با آن و حمل و نقش بسیار راحت است و با توجه به این نکات نیاز به نیروی انسانی کمتری می باشد و در وقت و هزینه نیز صرفه جویی می گردد.

تولید مخزن آی‌ بی ‌سی با استفاده از مواد قابل بازیافت انجام می شود و این خود باعث شده است که این مخزن به عنوان یکی از ذخیره سازهای پایدار شناخته شود. تولید مخزن آی‌ بی ‌سی با استفاده از مواد اولیه درجه یک توسط تولید کنندگان انجام می گیرد و خریداران می توانند با خیال راحت این محصول را خریداری کنند.

تولید مخزن آی‌ بی ‌سی در کشور ما با استفاده از تکنولوژی های به روز انجام می شود و این خود نشان می دهد که تولید کنندگان به راحتی می توانند کار تولید مخزن آی‌ بی ‌سی به انجام برسانند.