پالت فلزی مخزن IBC
پالت فلزی مخزن IBC
آگوست 18, 2021
لیست قیمت مخازن قابل حمل IBC
لیست قیمت مخازن قابل حمل IBC
سپتامبر 21, 2021

باکس پالت فلزی مخارن پلی اتیلن

باکس پالت فلزی مخارن پلی اتیلن مقاوم در برابر زنگ زدگی هستند و آنها را برای محیط های خورنده ایده آل می کند. باکس پالت فلزی مخارن پلی اتیلن یک راه حل بادوام ، سنگین و غیر خورنده برای حمل و نقل و ذخیره سازی مواد ارائه می دهند. ماندگاری طولانی مدت را فراهم می کند. باکس پالت فلزی مخارن پلی اتیلن در برابر شستشو ، بخار و اسکراب فشار مقاوم هستند و آنها را برای شرکت های فرآوری غذا و نوشیدنی ایده آل می باشد . با این حال باکس پالت فلزی مخارن پلی اتیلن یک راه حل عالی برای ذخیره و حمل همه نوع کالا و مواد هستند. فولاد یک ماده فوق العاده قوی و بادوام است. برای ساخت باکس پالت فلزی مخارن پلی اتیلن نیز کاملاً مناسب است.

باکس پالت فلزی مخارن پلی اتیلن به عنوان یک گزینه قوی و با دوام برای صنایع با نیازهای تخصصی در زمینه جابجایی مواد طراحی شده اند. استفاده از فولاد برای ساخت باکس پالت فلزی مخارن پلی اتیلن به این معنی است که آنها بسیار قوی تر از پالت های معمولی هستند ، می توان آنها را به راحتی استریل کرد و پوسیدگی یا حمل آفات ندارند.

مزایای باکس پالت فلزی مخارن پلی اتیلن

ظرفیت بار بالا
طول عمر بیشتر باکس پالت فلزی مخارن پلی اتیلن
بهداشتی و ضدعفونی آسان
انباشته شدن آسان
مقاوم در برابر خوردگی و آب و هوا
باکس پالت فلزی مخارن پلی اتیلن با قابلیت بازیافت

باکس پالت فلزی مخارن پلی اتیلن برای جابجایی استفاده می شوند و روی پالت های قوی ذخیره شوند. همچنین باکس پالت فلزی مخارن پلی اتیلن برای مقاومت در برابر شرایط سخت و استفاده ایمن در تولید و ذخیره سازی مواد شیمیایی ، مورد استفاده قرار می گیرند . ذخیره سازی طولانی مدت در فضای باز – باکس پالت فلزی مخارن پلی اتیلن باید برای نگهداری مواد در فضای باز مقاوم در برابر آب و هوا باشند.