مخزن آی بی سی حفاظ دار
مخزن آی بی سی حفاظ دار
ژانویه 18, 2022
تولید مخزن آی‌ بی ‌سی
تولید مخزن آی‌ بی ‌سی
مارس 28, 2022

آی بی سی تانک

آی بی سی تانک در سراسر جهان تولید و تدارکات برای حمل و نقل مقادیر زیادی از مواد به شیوه ای کارآمد استفاده می شوند. از آن زمان، این آی بی سی تانک ها به سرعت تکامل یافتند و به وسیله اصلی حمل و نقل و تحویل برای شرکت ها در سراسر جهان تبدیل شدند.مقررات اضافی برای مواد خطرناک وجود دارد که در رابطه با یکپارچگی و ایمنی وسایل آی بی سی تانک تحت بررسی دقیق قرار دارند.

ویژگی های آی بی سی تانک

دارای ظرفیت 3000 لیتری یا کمتر
می توان آی بی سی تانک ها را به صورت مکانیکی با یا بدون دستگاه های یکپارچه یا جداشدنی کار کرد.
حاوی مایع، خمیر یا جامد است.
همچنین آی بی سی تانک ها در برابر تنش های رایج در هنگام جابجایی و حمل و نقل مقاوم هستند.

با استفاده از این آی بی سی تانک که پر کردن آسان، انباشته شدن آسان و بارگیری آسان است. با استفاده از حداقل فضا، بیشترین حجم ممکن را به دست آورید. این بهترین راه حل برای حمل و نقل و ذخیره گسترده ترین طیف مواد شیمیایی و محصولات غذایی است.

محصول آی بی سی تانک سازگارترین وسیله در فضای باز است. از سوی دیگر، محافظت از آن در برابر شرایط آب و هوایی شدید و هرگونه خطر ایمنی بسیار بالا می باشد.روکش آی بی سی تانک ما به طور ویژه طراحی شده است تا حداکثر محافظت را در شرایط آب و هوایی شدید ارائه دهد. دیگر ویژگی آی بی سی تانک متوسط سبک وزن، بادوام و مقاوم در برابر خوردگی برای نیازهای حمل مایع شما هستند.

آنها دارای دهانه بالایی، تخلیه با سوپاپ، و لیفتراک هستند. اکثر آی بی سی تانک ها قابل انباشته شدن هستند. IBC ها با پلاستیک HDPE با ضخامت 1/2 اینچ ساخته شده اند آی بی سی تانک ها مورد تایید هستند. ما برای سفارش های عمده شما نیز خدمات ارائه می دهیم.